Alleen in het premium pakket kan je alle functies activeren. Bij de andere pakketten is dit beperkt tot 3 of 8 functies.
Vraag extra informatie aan je klanten bij hun reservatie. Bv. de reden van hun afspraak.
Zorg dat mensen meteen kunnen reserveren via de zoekresultaten in Google en Google Maps.
Voeg een “Reserveer nu” knop toe aan je pagina op Facebook of Instagram.
Stem de tijdzone af op die van je klanten. Ideaal als die verschilt van je eigen tijdzone.
Beperk het aantal beschikbare slots per dag. Zo behoud je overzicht én lijkt je agenda altijd goedgevuld.
Laat klanten online betalen via PayPal, Payconiq … en bespaar tijd tijdens de afspraak.
Geef je klanten de mogelijkheid om zelf hun afspraak te verplaatsen.
Bescherm de medische gegevens van je patiënten dankzij extra versleuteling.
Voorkom dat klanten niet opdagen met automatische meldingen via WhatsApp.
Verstuur tickets naar je klanten en valideer ze met de app van SimplyBook
Laat klanten afspraken (her)plannen en annuleren, tickets downloaden … in een mobiele app.
Laat klanten zich inschrijven op de wachtlijst van volgeboekte slots. Ze ontvangen een mail als er een plaats vrijkomt.
Via een link in hun e-mail of sms kunnen klanten eenvoudig annuleren of herplannen.
Geef klanten de mogelijkheid om eenvoudig terugkerende afspraken vast te leggen.
Laat boekingen toe voor meerdere personen tegelijk.
Klanten kunnen meerdere afspraken in één keer vastleggen.
Laat klanten vooraf betalen en vergroot de kans dat ze hun afspraak nakomen.
Link met je kassasysteem en volg betalingen rechtstreeks op in SimplyBook.
Exporteer je gegevens rechtstreeks naar je Xero-account om je boekhouding te vereenvoudigen.
Synchroniseer automatisch alle gegevens met je Feshbooks account.
Synchroniseer automatisch alle gegevens met je QuickBooks account.
Beloon je klanten met kortingscodes en cadeaubonnen.
Laat automatisch facturen opstellen voor de afspraken die zijn afgerond.
Zorg dat afspraken automatisch bij een beschikbare medewerker komen zonder dat de klant iemand kiest.
Bepaal zelf op welk moment een afspraak start. Bv. enkel op het uur (9:00, 10:00, 11:00 …)
Limiteer het aantal boekingen voor een bepaalde sessie of service.
Een app waarmee jij en je medewerkers eigen afspraken kunnen opvolgen en beheren.
Vermijd conflicten met je persoonlijke agenda door te linken met Outlook Calendar.
Stel aanpasbare minimum- en maximumtijden in voor elk van je services.
Voorzie automatisch buffertijd na een afspraak (om bv. een verplaatsing te doen).
Toon hoeveel plaatsen er nog beschikbaar zijn voor een bepaalde les of evenement.
Voeg meerdere medewerkers toe met hun eigen beschikbaarheden en specialiteiten.
Koppel faciliteiten zoals vergaderruimtes, apparatuur … aan je reserveringen.
Pas de opeingstijden en de duur van je afspraken aan.
Bepaal het maximaal aantal deelnemers en maak een evenement aan voor je klanten.
Verwijder tot een bepaalde datum je boekingsgeschiedenis om je gegevens veilig te houden.
Versleutel klantgegevens met data-encryptie. Ideaal voor medische gegevens.
Hou het veilig en stel extra regels in voor wachtwoorden van klanten zoals lengte, speciale tekens …
Voeg tweestapsverificatie toe aan de login via Google Authenticator.
Zorg dat klanten automatisch een link krijgen naar een online afspraak via Gruveo.
Integreer de afsprakenmodule eenvoudig op je WordPress of Joomla website.
Gebruik je laatste instagram-foto’s op je boekingspagina.
Voeg een knop toe aan je website langswaar klanten een afspraak kunnen inplannen.
Maak een eigen widget voor je website in HTML om de afsprakenmodule te integreren.
Laat klanten via hun Facebookprofiel inloggen.
Beheer je openingsuren, contactgegevens en boekingslink in Google My Business.
Zorg dat klanten automatisch een link krijgen naar een online afspraak via Google Meet.
Toon je reviews en score in Google op je boekingspagina.
Integreer SimplyBook met deze marketingtools van Google voor nog meer inzichten.
Met dit platform kan je meer dan 20 miljoen kant-en-klare automatiseringen toevoegen.
Verbind SimplyBook met Zapier en alle apps in Zapier.
Zorg dat klanten een online meeting via Teams kunnen volgen, rechtstreeks in je website.
Maak single sign-on mogelijk als je inlogt vanuit MS Azure.
Voeg Google Tag Manager toe aan je boekingspagina.
Vergroot je omzet door bij het reserveren extra services of producten aan te bieden.
Maak (bepaalde) diensten enkel beschikbaar voor leden of geef ze extra’s zoals kortingen.
Hou controle over je afspraken en bevestig pas na jouw goedkeuring.
Bundel verschillende diensten in een voordelige promotie om je omzet te verhogen.
Laat klanten toe om een fooi te geven tijdens het reserveringsproces.
Voeg meerdere gebruikers toe aan je SimplyBook platform.
Beheer informatie en gegevens van je klanten.
Importeer je huidige klantenlijst in SimplyBook.
Voeg notities toe aan de reserveringen in je agenda.
Maak één-op-één diensten of groepslessen aan waar klanten voor kunnen intekenen.
Toon de status van een reservatie in je beheerdersapp.
Geef elke medewerker een eigen kleur om het overzicht te bewaren.
Stel de tijd in tot wanneer klanten hun afspraak kosteloos kunnen annuleren.
Krijg meer inzicht met rapporten over boekingsgegevens, transacties, klanten, communicatie …
Voeg tags toe aan je klanten waarmee je eenvoudig filtert in rapporten, agenda’s …
Maak en beheer social media advertenties om je online zichtbaarheid te vergroten.
Beloon je trouwe klanten met een cadeaubon van je bedrijf.
Laat klanten je privacy policy lezen en accepteren.
Verdeel je diensten over categorieën. Handig als je heel verschillende diensten aanbiedt.
Laat klanten je algemene voorwaarden accepteren voor ze hun afspraak bevestigen.
Vraag klanten automatisch om hun review na te laten.
Trek meer klanten aan door je lessen op ClassPass aan te bieden, een platform voor fitness en wellness.
Krijg een overzicht van het werk van je medewerkers en populairste diensten.
Ontvang een dagelijks rapport met je reserveringsoverzicht voor de komende dag.
Voeg meerdere locaties toe waar klanten een afspraak kunnen inplannen.
Voeg eenvoudig belasting toe aan je diensten en kies hoe die wordt weergegeven.
Bekijk hoe vaak je boekingspagina is bezocht.
Met een handige e-maileditor pas je de automatische e-mails aan je eigen voorkeuren aan.
Met de API kun je zeer specifieke vereisten toevoegen aan je reservatieplatform.
Verkoop extra’s bij je diensten.
Verstuur automatisch een bevestiging, herinnering … via e-mail naar je klanten.
Bespaar geld door je eigen telefoonnummer te gebruiken voor het verzenden van SMS-meldingen.
Gebruik deze functie om alle e-mails via je eigen SMTP-server (en e-mailadres) te versturen.
Stuur meldingen over een afspraak via Telegram.
Pas de meldingen aan per dienst of toegewezen medewerker.
Herinner klanten automatisch om een nieuwe (bv. jaarlijkse) afspraak te maken.
We kozen voor SimplyBook omdat het HIPAA-compliant is en dus de gegevens van onze patiënten beschermd.
Jared
Dermatoloog
Onze specialisten staan klaar met gratis advies. Aarzel niet om Nnaji en collega's te contacteren via e-mail of telefoon.