Het internet is per definitie geen veilige plek. Net als in de ‘gewone’ wereld is het van belang je te beschermen tegen kwaadwilligen. Je laat tenslotte thuis ook je achterdeur niet open staan. Dit gratis e-book leert je wie wat voor je kan doen om je site veilig te houden.
DownloadHosting wordt vaak gezien als een noodzakelijke, maar vervelende kostenpost. Het heeft nochtans een rechtstreekse invloed op het succes van een bedrijf, want je website is een van je voornaamste communicatiemiddelen. Lees in dit e-book aan wat je website en je hosting moet voldoen.
DownloadDe snelheid van een website is niet met één knop te regelen. Verschillende factoren spelen een rol, en de precieze invloed van een welbepaalde actie verschilt soms per site. Ontdek welke mythes over snelheid van websites echt waar zijn in dit gratis e-book.
DownloadEen goede voorbereiding is essentieel als je wilt beginnen met je eigen webshop. Als je meer informatie wilt over de broodnodige basics van een eigen webwinkel, check dan zeker ons gratis e-book Start je eigen webshop.
DownloadIn de checklist overlopen we de verschillende belangrijke onderdelen van een goed draaiende webshop. Zo ben je zeker dat je geen essentiële stappen overslaat.
DownloadMagento is een populair e-commerceplatform waarmee je een robuuste webwinkel opbouwt. Daarvoor moet het platform op een performante en betrouwbare infrastructuur draaien, die optimaal is ingesteld op Magento. Alleen dan ben je er zeker van dat je webwinkel snel en betrouwbaar laadt en dat je bezoekers trouwe klanten worden.
DownloadWelke Cloud architectuur is geschikt voor mijn business?
Als het voor je omzet cruciaal is dat je servers continu beschikbaar zijn, dan kies je maar beter voor een multidatacenter concept: twee datacenters die als één logisch netwerk functioneren en zo je beschikbaarheid optimaliseren. In dit e-book bespreken we de technologie die dat mogelijk maakt en leggen we uit waarop je moet letten bij het kiezen van een multidatacenter oplossing.
DownloadAB testing laat je toe om kleine aanpassingen en nieuwe technieken te testen bij een deel van je doelpubliek. De variant die de beste resultaten behaalde wordt vervolgens automatisch verstuurd naar de resterende contacten in je campagne. Op die manier verbeter je je resultaten voor elke AB test die je uitvoert. Deze whitepaper helpt je op weg met AB Testing.
Download
In een overspoelde mailbox is het belangrijk om op te vallen tussen alle andere mails. Béter nog, jouw bericht moet geopend, gelezen en kliks genereren. Wij raden je aan om een uitgedachte strategie uit te werken met oog voor personalisatie. Want jij ontvangt toch ook graag een e-mailbericht dat al je noden en behoeften kent?
Deze whitepaper vertelt je waarom je Dynamic Content in jouw e-mailmarketing strategie zou implementeren en geeft je enkele tips om te starten.
E-mail is in de loop der jaren aanzienlijk veranderd. Je moet je bezighouden met de inhoud die je verzendt. Je dient je tot het juiste publiek te richten en hen te stimuleren om je e-mail te openen en de call-to-action te volgen. Dit e-book toont je de 3 belangrijkste principes in je e-mailmarketingstrategie aan de hand van zeer interessante voorbeelden.
DownloadCopywriting, misschien wel de meest mysterieuze kunst binnen marketing. In deze whitepaper lichten we 2 bekende schrijftechnieken toe die je conversies gevoelig zullen verhogen.
DownloadAls e-mailmarketeer wil je natuurlijk zo snel mogelijk zo veel mogelijk informatie over je nieuwe contacten verzamelen. Maar niet iedereen die een formulier invult op je website is onmiddellijk klaar om gecontacteerd te worden met sales. In deze whitepaper delen we de recepten voor 4 van de meest engagerende lead nurturing berichten.
DownloadAls je de kosten bekijkt om nieuwe leads te verzamelen, dan zijn beurzen misschien wel de duurste marketing- en salesactiviteiten van je bedrijf. Door het inzetten van e-mailmarketing voor, tijdens en na je beurs, kan je als bedrijf je investering optimaal laten renderen. In deze whitepaper vind je alle elementen terug om van jouw aanwezigheid een succes te maken.
DownloadE-mailmarketing wordt vaak als kleine stiefzus aanzien binnen de marketingmix, en wordt vaak pas ingezet wanneer het prospect klant geworden is. Maar eigenlijk kan e-mail doorheen de verschillende stappen in je sales proces worden gebruikt. Door ook marketing automation in te zetten ben je in staat je prospecten te targeten met waardevolle content op precies het juiste moment. En zo verhoog je drastisch je conversies.
DownloadSegmentatie gaat heel wat verder dan het onderverdelen van bijvoorbeeld mannen en vrouwen. Waar e-mailmarketing vroeger voornamelijk werd ingezet als “cold caller”, als eerste contact met een nieuwe klant, dient het nu ingezet te worden in alle fases van je lead nurturing proces. De tijd van batch & blast campagnes zijn voorbij. Segmentatie zou wel eens het meest cruciale onderdeel van je marketingstrategie kunnen zijn.
DownloadMassaal veel ondernemingen doen het nog steeds. Eén en dezelfde e-mail uitsturen naar hun hele klantenbestand. En dat is jammer, want de kans is groot dat je e-mail even snel weer in de prullenbak belandt. Wat als je de boodschap van je e-mail nu eens afstemt op de behoefte van iedere lezer? Meer nog, wat als je de inhoud van je e-mail laat afhangen van de actie van je ontvanger? Dat doe je met transactionele berichten.
Download
Welkomstberichten genereren tot 4 keer hogere openratio’s en 5 keer hogere klikratio’s dan elk ander type e-mail. Het allereerste e-mailbericht dat een nieuw contact van jou krijgt betekent meteen de start van het ontwikkelen van een klantenrelatie. Door een doordacht welkomstbericht (of welkomstserie) te voorzien behaal jij een sterk voordeel op je concurrentie.
In deze whitepaper vind je de 10 elementen die niet mogen ontbreken in jouw welkomstbericht.
Emoticons lijken wel de laatste trend voor onderwerpregels. Doordat de meeste mobiele devices emoticons kunnen weergeven, en we deze devices ook steeds meer gebruiken om mails te lezen, worden die symbolen steeds populairder als tactiek om op te vallen in de inbox van de ontvanger. Werkt dat echt? En hoe moet je dat dan doen?
DownloadTijdens de eindejaarsperiode verhogen veel bedrijven hun e-mailvolumes. Je zorgt er dus best voor dat jouw e-mailberichten tijdens deze periode kunnen opvallen in de inbox. Om ervoor te zorgen dat jouw campagnes er bovenuit steken, kom je dus best op de proppen met een goede strategie voor de feestdagen. In deze whitepaper helpen we je alvast in de goede richting.
DownloadBij het opstellen van je nieuwsbrief is het bedenken van interessante artikels essentieel. Maar content met hoge kwaliteit schrijven neemt natuurlijk wel wat tijd in beslag. Worstel jij ook wel eens met het vinden van inspiratie voor je teksten? En wens je wel eens dat je er minder lang over deed?
DownloadWanneer prospecten je e-mailcampagne ontvangen, op je advertentie klikken of je website bezoeken, nemen ze binnen enkele seconden al een beslissing. Kleurcombinaties hebben een grote invloed op het subjectief beslissingsproces. Deze whitepaper geeft je de betekenis van de kleuren zodat je deze gerichter kunt inzetten in jouw design.
Download
Om jouw e-mailmarketing de beste resultaten te laten opleveren, heb je genoeg interessante contacten nodig. Het is dan ook een vraag die ze bij Flexmail regelmatig krijgen: “Hoe kan ik meer contacten verzamelen?”. Gelukkig hebben ze hopen ideeën voor je klaar staan.
Deze whitepaper staat vol met tips om nieuwe contacten te vinden!
Eén van de grootste uitdagingen binnen e-mailmarketing is gelezen worden. Maar hoe zorg je er nu voor dat je mailing niet tegengehouden wordt in de spamfilters? En hoe krijg je je fans zo ver dat ze je mail gaan lezen?
Houd zeker rekening met de tips in deze whitepaper.
Om aan e-mailmarketing te doen heb je absoluut nood aan e-mailadressen. Eén van de mogelijke bronnen om je lijst te vullen zijn de bezoekers van je webstek. Een inschrijfformulier is het meest gebruikte middel. Een slecht formulier op je webstek is net alsof je een restaurant opent in een drukke uitgangswijk zonder een voordeur te voorzien. Met slechts een paar kleine aanpassingen maak je al een wereld van verschil.
Graag geven we 10 tips hoe je het maximale effect kan bereiken.
De kracht van e-mailmarketing ligt voor een groot stuk in de traceerbaarheid. In tegenstelling tot dure campagnes in de traditionele media, kan je bij e-mailmarketing perfect nagaan hoeveel keer je nieuwsbrief werd geopend, wie hem heeft geopend en waarop hij heeft geklikt. Zo komt er weinig giswerk bij te pas en kies je voor nauwkeurige resultaten en opvolging. Maar wat zeggen deze cijfers je nu echt?
Download
Als jouw organisatie e-mail en social media behandelt als twee parallelle kanalen om je content te verspreiden, dan loop je heel wat kansen mis. Een doordachte multichannel-strategie omarmt de unieke kansen van beide kanalen en zet het ene kanaal in om het andere te boosten.
In deze whitepaper geven we je 10 tips die je meteen kan inzetten om je social media en e-mailmarketing te verenigen.
Heb je toch nog bijkomende vragen of wens je meer te weten te komen over onze producten en services? Contacteer ons dan nu vrijblijvend. Onze medewerkers staan steeds voor je klaar om je te begeleiden bij al je projecten.
+31 (0)20 796 9999
Bekijk zeker ook onze laatste blog artikelen voor meer tips en tricks